بیستم آبان ماه 99 و مصادف با بیستمین دورهمی اعضای شبکه مرکز رشد ICT، سایت انجمن بلاکچین‌خراسان توسط دکتر جاهدی، مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان رونمایی شد.


رونمایی از سایت انجمن بلاکچین خراسان

در این نشست که سه‌شنبه بیست آبان‌ماه برگزار شد، آقای دکتر جاهدی، مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان به همراه جمعی از متخصصین و شرکت‌های مرکز رشد ICT حضور داشتند. آقای دکتر جاهدی، ضمن مرور اتفاقات اخیر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، پس از مطرح کردن خبر خوشایند اختصاص ساختمان تیراژ به پردیس فناوری اطلاعات خراسان، از سایت انجمن بلاکچین خراسان به‌طور رسمی رونمایی کرد.

مدیر مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری خراسان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای مهندس دبیری، هم‌بنیان‌گذار مجموعه همتاپی برای راه‌اندازی این سایت، از متخصصین این حوزه جهت مشارکت هر چه بیشتر دعوت نمود و خاطرنشان کرد که این انجمن، به‌صورت اختصاصی و در کارگروه‌های مختلف در خراسان بزرگ (سه استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی) مشغول به فعالیت می‌شود.

فهیمه حسامی معاون مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این جلسه، به امکانات و تسهیلات ارائه شده جهت تسریع فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان اشاره نمود. این دورهمی با هدف رونمایی از سایت‌انجمن‌بلاکچین، انتقال برخی اخبار جدید مربوط به مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان و به میزبانی شرکت مشهدهاست صورت گرفت.